Ce presupune o campanie Adwords?
Campania Adwords (campania de link-uri sponsorizate) presupune o reclama text afişata de către motorul de cautare Google in partea de sus, jos sau in partea dreaptă a listei rezultatelor unei căutari dupa un cuvant cheie sau o expresie.
Reclamele Adwords contin link-ul catre site-ul clientului si apar doar atunci când un utilizator caută anumite cuvinte cheie, specificate in cadrul campaniei initiate ca si cuvinte cheie. Plata reclamelor Adwords nu se face în funcţie de numărul de afişări ale reclamei, ci în funcţie de câţi utilizatori au făcut click pe reclama respectiva, respectiv pe link-ul catre site-ul dvs.
In momentul in care suma platita s-a consumat, se face o noua plata si campania continua cu aceleasi caracteristici.
Suma platita de un client pentru un click pe site poate varia de la o zi la alta in functie de celelalte campanii Adwords derulate pentru cuvintele cheie respective, din aceasta cauza o campanile trebuie urmarita si modificata daca este cazul, pentru a fi una optima.
Deoarece din ce in ce mai multe site-uri apeleaza la aceasta solutie , care nu este foarte costisitoare din punct de vedere financiar, noi va oferim si acest mod de promovare in mediul online .
Ce presupune gestionarea unei campanii Adwords?
- identificarea cuvintelor si a expresiilor cheie optime pentru afisarea reclamelor;
- crearea unor reclamelor cat mai sugestive, care sa atraga un număr de clickuri cât mai mare;
- gestionarea bugetului alocat unei campanii in functie de CPC-ul (costul pe click maxim alocat fiecarui cuvant cheie si evolutia campaniei pentru maximizarea performantei;
- analiza continuă a rezultatelor obtinute şi ajustarea sistematică a parametrilor campaniei Adwords;
- raportarea rezultatelor catre clienti;
Pentru o oferta va rugam sa ne contactati .