CRM in vanzari
In domeniul vanzarilor orice solicitare a unui client trebuie preluata cat mai rapid, iar modificarile realizate trebuie comunicate tuturor celor implicati.
Acestea pot fi realizate de un software CRM pentru dumneavoastra astfel:
- clientul suna in centrala pentru a va adresa o întrebare pentru un proiect;
- dumneavoastra sunteti plecat, însa nu constituie o problema, deoarece aplicatia CRM va notifica despre apelul ratat si sunati înapoi;
- solicitarea de mutare a unei întalniri o notati direct în calendarul din CAS genesisWorld, iar CRM-ul notifica toate persoanele care trebuie sa participe la întalnire
- indiferent de locul unde va aflati, aveti în orice moment acces (pe smartphone, blackberry sau tableta) la informatiile din CRM-ul dvs.
- cu ajutorul datelor memorate de CRM-ul dvs. si a legaturilor create persoanele interesate (eventualii clienti numiti Leads in CAS genesisWorld) sunt “urmariti” incepand cu cererea de oferta si pâna la finalizare.
Functii CAS genesisWorld
a)Cu “Oportunitati de vânzare” procesul de vânzare poate fi controlat eficient fiind posibila proiectarea in detaliu astfel:
- Fiecare actiune în legatura cu persoanele interesate este documentata – de la sesizarea unei persoane interesate (Lead), la faza de ofertare, pâna la finalizare si post-vânzare.
- Vânzarea este asistata prin intermediul unor functii inteligente care indica “Urmatoarea activitate”: un apel telefonic, o intalnire, o reapelare, etc.
- Sansele de vânzare pot fi filtrate prin intermediul tuturor câmpurilor.
- Atingeti predictiile exacte privind vânzarile, evaluând toate datele. Rezultatele pot fi pastrate sub forma de rapoarte sau, de exexmplu, pot fi exportate în Microsoft Excel.
- Direct din modulul de vânzari pot fi trimise email-uri, pot fi scrise scrisori sau pot fi apelati clientii.
- Localizati cei mai profitabili clienti, efectuând în acest sens analiza punctelor tari-slabe direct în analiza de vânzari.
b)Managementul documentelor presupune template-uri pentru scrisori, faxuri si e-mailuri in acest mod economisiti timp valoros în corespondenta zilnica. Fiecare document care paraseste compania are layout-ul companiei dumneavoastra, iar utilizarea celorlate aplicatii Office nu va creeaza probleme.
- Integrarea cu produsele Microsoft Office face sa fie posibila redactarea si modificarea documentelor direct din CAS genesisWorld.
- Documentele în Microsoft Word, Microsoft Excel, PDF sau graficele sunt implementate prin Drag&Drop ca seturi de date CAS genesisWorld si pot fi de asemenea interconectate între ele.
- Documentele sunt arhivate în fisierul client si sunt legate de client, persoana de contact, oportunitate, proiect etc.
- Cu gestionarea versiunii, variantele anterioare ale unui document sunt pastrate, iar datorita cautarii textului integral, angajatii gasesc fiecare document dupa orice cuvant continut în acesta.
c) In nota telefonica se regasesc toate informatiile care au legatura cu apelantul.
Mai multe despre functiile CAS genesisWorld utilizate in vanzari, gasiti pe site-ul www.crm4you.ro