CRM in marketing

CRM in marketing

Campaniile de marketing pot fi configurate cu software-ul CRM de la planificare pâna la evaluare, în mod transparent astfel:

  • cu CRM-ul de la CAS Software AG realizati grupuri tinta prin interogarea bazei de date centrale pentru a le adresa o oferta individualizata;
  • cu ajutorul CAS genesisWorld determinam care este produsul de interes pentru un partener sau când este ziua lui de nastere.
  • CRM-ul ne permite sa trimitem anunturi tentante prin e-mail, materiale promotionale;
  • cu asistentul de campanie, va fi posibila o abordare tintita într-o clipa: selectati grupa tinta si actiunea, cum ar fi scrisori în serie, e-mail-uri în serie sau actiuni telefonice si efectuati aceasta actiune automat cu software-ul dumneavoastra CRM.
  • CRM-ul inregistreaza raspunsurile si dupa finalizarea fiecarei campanii putem sa evaluam impactul acesteia. Cu aceste cunostinte, campaniile dumneavoastra de marketing vor avea succesul garantat .

Functii CAS genesisWorld

1)Selectarea si filtrarea grupelor tinta se poate face în functie de diferite criterii, iar cautarea interconectata tine cont de link-urile dintre seturile de date si astfel pot fi gasiti simplu, clienti care spre exemplu, nu au reactionat la nici o oferta în ultimii doi ani.

2)Managementul de campanie

CRM-ul memoreaza numeroase modele care permit realizarea de e-mail-uri si scrisori în serie si personalizate pentru fiecare client.

3) Modulul Marketing Pro

Cu modulul optional Marketing pro pot fi planificate, realizate si evaluate campanii în mai multe etape.

Cu designer-ul grafic al fluxurilor de lucru, campaniile pot fi create simplu si implementate vizual, iar planificarea bugetului si cea a costurilor pot fi incluse în campanie.

4)Modulul Survey

Prin intermediul modulului optional Survey pot fi redactate chestionare pentru scenarii arbitrare , raspunsurile putând fi pastrate si evaluate.

Feedback-ul de la clienti constituie cunostinte valoroase pentru optimizarea produselor si serviciilor dumneavoastra. Cu modulul Survey rezultatele chestionarelor sunt memorate direct în software-ul CRM.

Mai multe despre functiile CAS genesisWorld din marketing puteti gasi pe site-ul www.crm4you.ro