CRM in management
In fiecare zi managerul unei companii ia decizii în beneficiul acesteia, decizii care au ca suport datele din rapoarte si analize în timp real.
Functii in CAS genesisWorld
1) Cockpit-ul de management sau panoul de informatii este cel care se afiseaza imediat ce ati pornit CRM-ul dvs. Panoul de control este customizabil si va ofera informatii exacte, relevante pentru dumneavoastra cum ar fi:
- volum vânzari;
- numar contracte noi;
- profitabilitate;
- task-uri în întârziere;
- intalnirile programate;
Panoul de control evalueaza seturile de date si le afiseaza ca tabele, grafice interactive sau lumini de semnalizare.
Cockpit-ul nu poate prezenta numai seturile de date în sine, ci si interconectarile acestora. Astfel la un proiect puteti vizualizati termenul “Etapa 1″ cu sarcinile si protocoalele asociate acestuia.
2)Evaluari si prognoze
Modurile de vizualizare interactive fac posibila obtinerea rapida a unei imagini de ansamblu. Cu CAS genesisWorld pot fi create rapoarte de orice tip. Seturile de date din întregul efectiv de date pot fi evaluate si prezentate sub forma de raport, de la atribuirea sarcinii si pâna la sansa de vânzare.
3) Report Management
Modulul Report Management, disponibil optional, ofera functii din domeniul Business Intelligence. Functii de filtrare si grupuri flexibile faciliteaza evaluari multi-dimensionale, ultra-complexe în timp real.
Rapoartele sunt puse la dispozitie în formatele uzuale RTF, Micosoft Excel si PDF. Prin exportul de date pot fi procesate în continuare în alte sisteme cum ar fi :Microsoft Access sau Business Intelligence Tools, etc. si pot fi afisate in panoul de control.
Mai multe despre functiile CAS genesisWorld din management puteti gasi pe site-ul www.crm4you.ro