Ce este un CRM?
Customer Relationship Management (CRM) reprezinta o multitudine de strategii, politici si procese destinate relatiei cu partenerii, in special cu clientii.
Un software CRM va sprijina în demersul de a stabili un management optim al clientilor în firma dumneavoastra si orienteaza procesele catre cerintele acestora.
Sistemul CRM confera transparenta, eficienta si o memorie la nivel de firma a intregii relatii cu clientii, permitand o intelegere cat mai usoara a nevoilor acestora.
Ce putem face cu un CRM ?
- sa atragem si sa castigam noi clienti;
- sa ne pastram si sa fidelizam actualii clienti;
- sa crestem cifra de afaceri prin vanzari suplimentare si repetate catre clienti;
- sa eficientizam procese de marketing si de vanzari ale companiei;
- sa realizam o imagine la 360 grade asupra relatiei cu clientii;
- sa controlam la nivel managerial relatia cu clientii.
Ce avantaje ne ofera un CRM?
-
o valorificare profitabila a cunostintelor despre clienti: toate comenzile, apelurile telefonice, contractele si corespondenta sunt disponibile printr-o apasare de buton;
- un control mai bun al masurilor de marketing si vânzari în functie de grupe tinta: la dispozitia dumneavoastra stau toate informatiile privind persoanele interesate, astfel încât sa puteti adresa recomandari la momentul oportun;
- ofera intotdeauna o imagine de ansamblu asupra proiectelor în curs de derulare pe baza tuturor datelor firmei, facilitand o planificare progresista a resurselor si cheltuielilor, cât si o determinare a timpilor si costurilor pentru proiecte.