Ce este un CRM?

Ce este un CRM?

Customer Relationship Management (CRM) reprezinta o multitudine de strategii, politici si procese destinate relatiei cu partenerii, in special cu clientii.

Un software CRM va sprijina în demersul de a stabili un management optim al clientilor în firma dumneavoastra si orienteaza procesele catre cerintele acestora.

Sistemul CRM confera transparenta, eficienta si o memorie la nivel de firma a  intregii relatii cu clientii, permitand o intelegere cat mai usoara  a nevoilor acestora.

  Ce putem face cu un CRM ?

  • sa atragem si sa castigam noi clienti;
  • sa ne pastram si sa fidelizam actualii clienti;
  • sa crestem cifra de afaceri prin vanzari suplimentare si repetate catre clienti;
  • sa eficientizam procese de marketing si  de vanzari ale companiei;
  • sa realizam o imagine la 360 grade asupra relatiei cu clientii;
  • sa controlam la nivel managerial relatia cu clientii.

Ce avantaje ne ofera un CRM?

  • o valorificare profitabila a cunostintelor despre clienti: toate comenzile, apelurile telefonice, contractele si corespondenta sunt disponibile printr-o apasare de buton;

  • un control mai bun al  masurilor  de marketing si vânzari în functie de grupe tinta: la dispozitia dumneavoastra stau  toate informatiile privind persoanele interesate, astfel încât sa puteti adresa recomandari la momentul oportun;
  • ofera intotdeauna o imagine de ansamblu asupra proiectelor în curs de derulare pe baza tuturor datelor firmei, facilitand o planificare progresista a resurselor si cheltuielilor, cât si o determinare a timpilor si costurilor pentru proiecte.